svar på frågorna.

- hur klippte du håret? ;)
Klippte luggen kortare och klippte upp håret lite grann bara för att kunna fixa det. Har bara haft uppsatt håret nu i veckan så har inte kunnat ta något kort på det. Men ska se om jag kan göra det ikväll så kommer bilden upp här imorgon eller så :)

- vad vill du bli när du blir stor? :D
Jag vill bli djurpolis, dock har vi inget sådant i Sverige så det är lite synd. Så funderar på att kanske jobba i Afrika i några år. Fast det är ju bara en dröm...

- Du måste ju tycka om djur antar jag eftersom du valt djursjukvård.
Kommer du att plugga vidare till veterinär?
Jag vet inte, men något sånt blir det nog. Som man kan läsa i svaret över så har jag en dröm om att bli djurpolis.
Går inte att bädda in ett videoklipp men klicka här så kommer du direkt till det.


- Skulle du bli superglad om jag köpte upp alla djuren på din skola och bytte ut dom mot dockor? =D
Om du nu köpte upp alla djuren så skulle du nog inte byta ut dom mot dockor. Det skulle väl vara isåfall om du kidnappade alla djuren och bytte ut dem sen.




L I K E S O F I E [foto]

Sv; Okej ^^

Modekatt

Jaha vad kul! Visste inte ens att det fanns djurpoliser!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: