ska på möte snart

hej!
Vilket väder vi haft idag!
Solen har vart framme och det har varit jättevarmt!

Om en stund ska jag in till stan, ska möta upp ett par vänner och sen dra vidare till äldreboende hemmet, heter det så?
Iallafall, där ska vi sitta och lyssna på när människor babblar om sommarjobben och sen ska vi skriva på anställningsblanketter. Jag har de tre första veckorna av sommaren, ska jobba på ett av hotellen i stan - Stadskällaren. Blir spännande! Inte så jättebra betalt men, det är ett jobb iallafall. Sysselsättning.
Det är allt jag har att säga.
Något måste jag ju ha att göra i sommar, fast lär nog ha å göra ändå.
Fast ja, pengar sitter ju aldrig fel ;)



Aja, nu ska jag fixa det sista här och sen dra.
Vad har ni för planer för idag? :)



ardiana

vad kul :)

idag har man bara varit ute i solen (A)

Boosse

Visst är det kul? woohoo :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: