NO prov

Hade som sagt nationellt prov i matte den här veckan, rättare sagt idag faktiskt.
Har ingen aning om hur det gick, men skulle anta att det gick sisådär.
Vet nu efter vissa diskutioner att jag hade iallafall 2 fel!
Hade aldrig hört ordet fiberoptik förut!
& när dom frågade vad det var så skrev jag lampor.
bra svar va?

För övrigt så har dagen flytit på.
I bilden blir det ingen lerkatt utan ett gosedjur som står på en jordglob.
På jordgloben ska det finnas saker som symboliserar och visar vem jag är.
Eftersom ämnet är karaktärsprofil så får man inte ha saker man tycker om, liite dumt tkr jag.

Imorgon ska jag se till att bli klar med klänningen!
Dock vet jag inte om jag hinner det eftersom jag lovade bort mig för några veckor sen.
Ska ju fota allt det som folket har gjort.
Aja, det löser sig säkert!





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: