Må bra - dag

Idag har vi haft en må bra dag - därför har jag inte bloggat något.
På morgonen lämnade vi in massa grejer eftersom vi skulle ha en marknad på eftermiddagen.
Efter det hade jag "lust o skaparverkstad", så där har jag gjort lite pärlplattor, en är en julklapp :>
Sen vart de lunch och helt vegetarisk - göttans ;D
Nu på eftermiddagen har jag tillverkat en julbock, som inte ser ut som en julbock - men ändå. Vet inte om jag ska bära den som den är eller hitta en STOR påse som jag kan gömma den i. Röstar på det senare faktiskt.

Byt och byt marknaden var inte alls som jag trodde, de startade den precis när alla slutat sina lektioner, vilket är riktigt dåligt då inte alla ens är i närheten där det var. Så när vi kom var det nästintill helt utplockat på allt. VIlle inte låta bli att byta till mig något då vi hade lappar som man fick när man bytte in sina grejer. Så det fick bli lite prydnadssaker (julklappar..), en bok till min bror - han fyller ju snart år och snart är det ju även julafton. Jag & Lina bytte till oss 2 kepsar var. Vi Ville ju liksom inte skänka bort någonting. vad vi ska ha dem till vet vi ännu inte. Men ändå.

Ska snart åka hem så ska packa det sista och sen börja gå ner mot bussen.
Men vi hörs!




Guess who ;)

Julbocken var jättefin =)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: