05:05

Godmorgon!
Jag kom upp trots allt, halv fem tillochmed!
Nu väntar jag på ägget som kokar och sen ska jag käka frukost.

Resväskan är packad, jag är nästan fixad och sängen ska bara bäddas - sen är allting klart!
Har ju en 3 timmar lång resa framför mig, varav 2 timmar är helt själv..
Måndagsmorgonar är alltid lika roliga..

Nu ropar frukosten på mig!
Vi hörs! :>



jessica

njea, inte riktigt. men i helgen ska jag förmodligen sova över med en kompis som jag inte träffat sen nyår, så det ska bli kul. själv? :)

issa - rappare och låtskrivare

sv: nej inget direkt spec, ska på arbetsintervju :D s



sj?

Ninna

SV: idag blir det väl mest massa plugg, och imorgon ska jag fira en kompis som fyller år :) själv då?

Tanja

jo det är bara bra! :) själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: