Dags att rösta

Eftersom ni är så tråkiga, så var det fyra tappra flickor som anmälde sig.

LÄS DETTA!
Nu gäller det för ER att rösta fram Veckans blogg.
Ni har idag och imorgon på er, en röst per IPnummer och dag.
Så du kan alltså rösta en gång idag och en gång imorgon med samma ipnummer.
Avslutas 21.00 imorgon (söndag!)

De fyra tappra flickorna är
- MEDINASTYLE
- LINA
- EMMY
- THERESA

Till er tävlande
Ja, ni får rösta på er själva - men ni får bara rösta på er själva, men endast en gång!

Så sätt igång att rösta nu!



eemmaaj

vad gör du ida då? :)

emma m.h. wall

Nu är helgen här vilket betyder ny chans att bli T.W.B-vinnare! Klicka dej in här och var med --> http://emhw.blogg.se/2011/march/bli-helgens-blogg.html#comment KRAM

Theresa

Theresa ska vinna ;)

Emmy Asklöf

Tihi vad kul att jag fick vara med! =)

Måste nog slänga in en liten röst på mig då, hihi. :)

Kram

Anonym

Jag röstar på Lina :)





Mamsen ;)

Jag röstar på Lina =)





Anonym

Jag röstar på Lina! xD





lina





lina

Bra att så många röstar på mig !!

Jenny Sjöberg

Röstar på Emmy! :)

Kajsa

Jag röstar på Lina :)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: