PhotoChallenge day 4

Såhär ser det ut i vårat köksfönster, :)
 

Ligger just nu i min säng, har varit en sväng på gymmet och nu är jag helt slut. Ska bara dricka upp mitt thé och sen däckar jag nog. Så skönt med såna här kvällar, dock gäller det ju att inte vara uppe fööör länge för då blir man pigg igen. haha
Godnatt! :)



Linnéa

Jag har haft en toppendag med jobb jobb jobb <3
Själv?

ViktoriaCaroline

Så himla gott ju, älskar gainomax :)

E.w - photpgraphy

HAHA jag har bara vart i Thailand, ;) De blev min flrsta utomlandsresa, . Har vart i Danmark men de räknar jag inte som UTOMLANDS ;) Men utomläns har jag vart en massa iallafall. haha


ahha okej, jag älskar ovanliga namn , :D

ViktoriaCaroline

Jaså okej :P Jag dricker det efter varje träningspass, är helt besatt utav dom :P

Linda

Fint:D

Cajsa

hihi ja visst är hon!? ^^

Amanda

Mysigt :)

Mia Forsberg

Jag läser socionom men tar ju examen om 1,5 månad :)

malin

åh så mys! :) Så fint med julpynt!

Hannah Gerdemark

Så fin bilder, så mysigt!
Hur är det med dig idag? :)

paulina

åh den där adventsljusstaken är så fin!

Olivia Magnusson

Så mysigt! :D

sv: hihi,tack :D
kramis♥

MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen!

fint

J

sv:
ja, så jäkla störda. men får nytt visa nästa vecka hoppas jag.

Esmeralda

sv: Vad roligt att du tyckte om inlägget

Hanna

Ah han dog av de i Thailand när han bara va 21 är gammal :/ stört !

V I L M A L A ♔

fiiint
sv; det är fint haft en bra dag? c:

isabella

Så fint! :D

Kajsa Johansson

Vilken vacker ljusstake! :)

Johanna - A dream as a model ♥

fint :)

amanda

fint :)

Linnéa

Mysig bild <3

Olivia Magnusson

Vinnaren av lucka 4 finns nu ute på bloggen, stort grattis till dig som vann. Kika in för att se om det blev du (Ni hittar vinnaren i Lucka 4 inlägget) Om ni inte vann så har ni 20 andra chanser, ge inte upp hoppet" Tusen tack för ni deltog. kram♥

Lisa Radojewska

Så söta hamstrar du har på sidan av bloggen!

sv; Ja de ska bli kul! :D
Ja men precis?! Vi har typ bara exotic som smak på iste i sverige eller typ lemon.. Lite variation skulle inte sitta fel! haha

Jaha! Vad kör du när du tränar kondition då? :)
Kram

LORISSA LOVEBOMB

åååh så kul, det är toppen med sådana listor :)

Himeko

Mysigt ^^
SV: Ja, visst är hon? Hon heter Cindy :3

Hanna

Så mysigt det ser ut :) Så mysigt när alla runt om kring har julpyntat. Ser så hemtrevligt ut!
SV: Förlåt för sent svar! Men min torsdag har varit helt ok :D

Kram!

Felicia

Mysigt och juligt!


puss

Moa

Åh vilken julig och mysig bild! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: