Julmarknad ~

 
Hej! Imorse åkte jag och mamma iväg till Hällekis Julmarknad, som är något av en tradition här hemma.
Vi åker iväg på denna julmarknad varje år men iår var det faktiskt lite av en besvikelse, eftersom det saknades några utställare. Jag hade till exempel tänkt att köpa honung med mint i, men dem som alltid står och säljer denna honung var inte där i år. Det finns även en tjej som står och säljer "dammråttor" men inte heller hon stod på sin vanliga plats, eller på någon ovanlig plats heller för den delen. Vilket jag tyckte var väldigt tråkigt.

Så det är alltså vad jag har gjort idag. Lite bättre mår jag också, så nu hoppas jag bara att det går åt rätt håll.
Igår kväll hade jag dock feber igen, så det bästa skulle ju vara om jag inte fick feber nu ikväll.. Det vore verkligen ett steg i rätt riktning, och att min lymfkörtel slutar vara så stor och öm.

Nu ska jag bara ligga och slappa i sängen, kanske framför någon bra serie.
Vad har ni gjort idag?

 
 



Johanna

Kul!

Ronja

Men godisen på bilden ser ju jätte gott ut ändå! :D

MALIN

Det är så himla gott med polkagrisar :) Brukar handla på mig lite när jag är på Tivoli!

Sofia

men åh vad mysigt!

Följ vår resa från tankar till färdigt hus

Mysigt med julmarknad :D

natalia

Åh tack så hemskt mycket för tipsen!

Vad mysigt med marknad :D
Jag har bara tagit de lungt ;)

natalia

Allt bra med dig annars? :D

MADDISENJ.SE

Oj redan julmarknad?! Men mysigt ändå :)

Hanna

Julmarknad redan?! Men marknader är ju alltid mysiga :)
Sv: De var super gott :D

nicolinda.blogg.se

Men wow! Finns det redan julmarknader ute?! Jag älskar att gå på Gamla Stans julmarknad i Stockholm. Inte gjort det på flera år dock men i år ska jag definitivt gå. Vad kul för er! :) Undrar när julmarknaden här öppnar.

Krya på dig, hoppas du mår bättre!

SVAR: Hej Kimmey! Tusen tack, gullet ♡

31 oktober firas Halloween ursprungligen! :) Men vissa väljer att fira den första helgen i november istället.

Linda

mums va gott:D

Linda

mums va gott:D

linnea

kul med julmarknad men tråkigt när det saknades några°

♀ THE REVOLT ♀

Mysig tradition!^^

Erika

Vad trevligt, himla tråkigt dock när saker och ting inte är som de brukar ha varit :/

Anna

Vad mysigt med julmarknad! Det vill jag också gå på sedan när det börjar närma sig jul.

fashion

Kul med julmarknad! ;D

My Fredblad

Tråkigt att det inte blev som förväntat! Men är det inte lite tidigt för en julmarknad?

Emelie Andersson

Åh vad gott! :)

Sv: ja verkligen!

Frida

Såg inte helt fel ut! ^^

PHONTAS <33

Åhh vad mysigt :D

KassandraPalma

åh så mysigt!

amanda

oj vad tidigt med julmarknad :O

Kajsa-Stina

Jag älskar att gå på julmarknader och julskyltningar. Dock så brukar det inte vara förrän december här hemma så detta var tidigt måste jag säga! Men inte mig emot då jag älskar julen och gärna vill starta den redan nu haha! Så lite med 3 dagar jul tycker jag :(

S A R A

så mysigt med julmarknad!

Filippa M [foto & mode]

SV: Tackar, följer dig med och blev nr. 24 tror jag :)

Så himla gott!!

Linn

åh va kul det lät!:D men tråkigt att vissa grejer var borttagna ;/

Josephine - Living in London

Så mysigt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: