7 saker ~

1 sak du önskar dig just nu: Matcha med en värdfamilj.

(100+) Tumblr

2 saker du är rädd för:
Spindlar och mörker.
3 favoriträtter: Tacos, köttfärssås med spaghetti och Karins Lasange (Från Familjen Dafgård)

Life

4 saker du ser fram emot: Hitta min "familj", matcha med den rätta familjen, åka iväg till USA & lära mig min nya kamera.
5 saker du gjorde i helgen: Kollade på serier, åt mat, sov, gosade med kissen & mejlade snabbt med match #3.

Untitled

6 sätt att vinna ditt hjärta på: Jag vet faktiskt inte, så tråkig är jag. haha
7 saker du vill göra innan du dör: Åka till USA och jobba ett år, vandra i Nya Zeeland, åka & jobba i Australien, kanske åka som Au Pair till England ett halvår eller så, resa runt och upptäcka nya platser, komma på vad jag vill jobba med exakt & lära mig att dyka.



Boel

Intressant inlägg! :)

Sv: Eller hur!

Sanna Widman

Intressant inlägg! :)

SVAR:
Tack :)

Anna ♥ FOTOMEDMERA - fotoblogg med inslag av musik, film, konst & vardag

Åh, Karins Lasagne är så himla god! Skulle äta den varje dag om jag kunde ;)

Karin Lygnersjö

Kul att läsa :)

Sv: Vad kul att du gillar dom :)

emelie andersson

jätteroligt att läsa :D
bra grejer som du vill göra också.

sv: tack så mycket, hoppas bara att dem slå in med :)

Johanna Utterberg

Åh vilka häftiga mål, kör hårt säger jag!! :)

sv: ja supergott! Tack, pluggandet har gått förvånansvärt bra.

milina.blogg.se

nice! :)

Boel

De sju sakerna vill jag verkligen göra :)

sv: Eller hur ^^

Anna

Kul att läsa! Jag vill hemskt gärna åka till USA jag med :)

Svar: Ja, det är grymt skönt! Hade nog inte klarat mig utan ett badkar ;)

Maria

kul lista :)

Nathalie Tegelstam

Åh vilket intressant inlägg, så kul att läsa! :) Kram

Linnéa Thell Jansson

Vill också den översta bilden!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: