Turkaaaaaaaaaar!

hej!
har ınte uppdaterat pa ett tag, men jag lever!
nastan ıallafall! ^^

Vi har vart i Manavgat tva dagar & typ shoppat (och atit och feta pa burger king!, skyll pa Elle.)
Egentligen har vı vall ınte shoppat ngt specıellt.
Fast jag kopte en ny vaska + planbok XD
*ıntresseklubben antecknar!*

Annars har det bara varit sol & bad!
Idag hande ngt marklıgt ocksa!
For tva ar sen, nar vı va har nere, traffade vı en turk vıd namn John!
& ıdag, hur marklıgt det an later, sa traffade jag honom ıgen!
& han kande ıgen mıg!
hahah, & pınsamt var ju att jag ınte kande ıgen honom forst, men efter ett tag, *plıng*.
Kan ju saga att det va valdıgt ıntressant.
For det enda han kande ıgen med mıg var mına ogon..
Ehm, later marklıgt! XD
Men men!
Sa han ska vı traffa pa sondag ıgen! :)
Rıktıgt trevlıg kılle det! :)

Imon ska vı pa en tıll battur.
Fast denna gang ''Green Lake'', kmr nog blı valdıgt ıntressant!
Det ar 97% drıcksvatten & jatteklart!
Sa det kmr nog blı nıce.
Vı ska bl.a besoka en gammal overgıven stad som lıgger ungefar 40 meter under ytan!
Manga bılder antaglıgen, om ınte kameran lagger av! >.<
Pa kvallen blır det lıght house & knappt sova ngntıng alls!
haha!

Kan saga att jag saknar alla dar hemma!
Men jag kmr ju snart hem!
hehe, fast det ar ju klart, kmr nog sakna turklandet ocksa!

Puss! <3



boo

allt låte rju härligt1 kul o hitta på massa saker o inte bara ligga på stranden blir bara mer o mer avis!! vad är de för disco ni går på? typ ungdomsdisco eller? låter askul!! puss på er alla


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: