Turkland!

MERHABA! :>
Vart runt 51 grader hela dan idag.
& vi checkade marknaden en bit utanfor Side!
Det var vaaaarmt & hemskt!
Liksom, alla turkar som drar i en, GAH, man blir galen!
Inköpet dar var:
- Ett egoarmband med namn pa!
- En liiiten turkisk planbok i tyg :)
- Svart hennafarg.

Efter det gick vi in i en Moské & jag kan knappt beskriva med ord hur vackert det var dar inne!
Det var underbart!
& jag fick se ut som en liiiten muslim nybörjare för att fa komma in!
Det sag valdigt lol ut! XD

Idag fargade jag mitt vacka *host* har.
Blev kanske inte riktigt som jag tankt mig.
Svart/rod-rosa blev fargen iallafall. ^^,
Fast jag maste nog farga om det, eftersom det inte blev sa bra!
Waha, Elle fick vanta 5 timmar pa att hennes har skulle bli fardigt, för dom bara klanta till det hela tiden!
Tyckte nastan lite synd om henne.
MenMen.

İmon blir det den dar turen jag pratade om sist.
Far val se om vi far se ngra delfiner som han lovade!

aja, vı har fortfarande en massa saker framfor oss!
- se sol uppgang.
- se sol nedgang.
- PARTY!
- Marknad.
osv.

ne, nu ska jag nog kila.
Bye! :>



boo

hej!! kul att du uppdaterar bloggen! de har vart fint väder de senaste dagarna så jag har badat 2 gånger denna sommar yeeeey!! antar ni kommer bada lite mer än så, de har ni redan gjort, 10 gånger om kan jag tänka mig. hur har du de då?? hälsa allehopa! jag är så avis!! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: