hos mongo Valona! :)

Hellu!
Sitter nu här hos Valona, min käraaaa moster :)
Har fått min julklapp av henne, massa garn! :D
Så nu blir det mera bollar & tror att jag ska försöka sticka mig en halsduk :)

Jag tänkte att jag ska lägga ut bilder på julklapparna senare, :)
Haha, lite småkul kanske ;)

Igår fick jag ett assnyggt påslakan till täcke och kudde, som bandet Poison designat :)
haha, nästan så att jag snart kan flytta hemifrån ;)
mowhaha, vad dumt det där lät!
Det enda jag har en är ju en hylla, 3 handdukar och nu ett påslakan!
Det lär jag ju komma långt med, eller vad tror ni? :P

Idag ringde lollo och väckte mig halv sju, skulle vart barnvakt halv nio men blev liiiite tidigare!
Så jag hann inte duscha eller något sådant!
så nu sitter jag här hos Valona och känner mig liiite halvsnuskig!
Men haha, hon får stå ut!
Man ska ju egentligen inte duscha varje dag men ja, det gör jag ju ändå och får jag inte duscha känner jag mig asäcklig!
duktigt av mig!

Nä,, nu ska vi strax försöka fixa designen på bloggen här, om vi nu lyckas! XD



Denniz ^^ Your Baby <3

Låter som du haft en lite stresig dag idag :O

Men du ska veta att du är aldrig äcklig i mina ögon älskling <3



Tycker du kan lägga upp allt, så får jag se :P haha



Ja tror nog du kommer en gansak bra bitt med de :O






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: