skollov tack!

Godkväll.
Här sitter jag, trött på skolan & försöker få ihop ett ännu bättre arbete om Venezuela.
& det går rakt åt pipsvängen!
Jag vet inte hur jag ska fördjupa mig i problemen kring Maracaibosjön och föroreningarna där omkring när det inte finns någon information om det på nätet?
Hur ska jag då bära mig åt? 
*suck*
Jag ska även förbättra min egen reflektion & det förstår jag.
Den var inte den bästa så att säga.
Nu sitter jag här, en timme kvar vid datorn och jag måste bli klar!

Reflektionen tar inte så lång tid att fixa, men resten då?
Åh, jag blir bara så trött på nätet.
Så kom och ge mig jullov tack!

torsdag kommer älskling hit och håller mig sällskap hela dagen. :)



Denniz ^^ Your Baby <3

Hoppas du fick till de tillslut ^^<3



Ja de gör jag :D KOmmer vara helt underbart <3333333






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: