filmkväll och planer

Tjolahopp.
sitter här hos vid Flizen data medans hon är på övervåningen och ringer till Mr.Hemlig :)

Gårdagen var faktiskt jättetrevlig.
Vi kollade på en och en halv film (the notebook & Get over it).
The notebook var helt fantastisk.
Verkligen värd att se!

Vaknade vid tolv idag (herregud, hur kan man sova sålänge?! och jag som måste börja gå upp tidigt!).
Senare åker jag hem och gör ingenting, vad jag vet? :P
Kanske börja skriva en lista på vad jag ska ha med mig till Turkiet? :)
Det kan ju vara en bra idé så man vet vad man ska tvätta :)
Iallafall, det är åtta dagar kvar och jag längtar jättemkt!
Tänk bara att få komma bort från SVERIGE och detta tråkiga väder!
Få varma dagar och trevliga sena kvällar.
Det kommer nog bli fedt nice!
Visserligen kommer jag sakna allt och alla här hemma i Sverige också.
Men mamma har ju sagt att vi antagligen ska låna dator och då får vi väl se om det funkar att blogga :)
& gör det de så meddelar jag allt som händer! :)

Men nu ska vi ju inte dra för stora slutsatser heller, för det är ju en vecka kvar innan jag åker :)
7 svenska dagar & 7 svenska timmar! :)
Alla dessa sjuor säger jag bara! :)

Ha det bäst!
Puss! <3





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: