helg.

tjolahopp :>
Jag satt aldrig vid datorn igår, därav inget inlägg.
Jag bor hos fader min i två veckor nu.

Fredags var så fukking BÄST! XD
Vi satt och glodde på Gladiator i en hel timme, sen gav typ alla upp, men Hanna ville se slutet.
Så hon spolade fram & tittade bara på slutet XD
Sen gick vi ner till Vattnet där jag & mie inte riktigt kunde hålla sams (a), så när hon reste sig upp putta jag ner henne i vattnet! (med kläder och allt), hoho.
Fast jag fick igen sen, TVÅ gånger :>
Efter ett tag börja det åska :o (undeeeeeeeeeeeerbart (a))
& då gick vi ut och satte oss och spelade rappakalja *stavning?*
Min fader är väldigt glömsk, XD

Igår hände ingenting och idag händer ingenting.
Imon far jag till Göteborg (igen), fast denna gång med Valona 8D




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: