Till Hanna Ikväll :* <3

hejsan!
Klockan är i skrivande stund 10,20 & snaaart ska vi till Hanna :)
(inte förens vid fyra med det är snart ändå (a))
& jag längtar så jag tror jag döör!
Längtar bara efter att få se hennes min XD

Hoho, jag har inte ens packat klart alla  väskor till pappa än XD
Vilket inte är så bra kanske, men men.
Min resväska är knökfull, så vi får väl se om jag får plats med mer, och får jag inte det, så kmr jag gråta STORA floder!
För jag vill verkligen inte gå runt och frysa! XD
Fast, i värsta fall så får jag väl ta en till väska , XD
smart att komma på det nu >_<
Menmen, strax ska jag gå så jag kan packa klart det sista, käka & göra iordning mig,
kulkul säger jag bara!
Fast, lär väl ändå blir jättestressigt på slutet, eftersom Fikon och hennes pappa kmr och hämtar mig senast halv,
omg, känns typ som en timme kvar, men det är det ju inte.
Är väl bara för att jag är lite småstressad kan jag tänka mig.
Måste ta ett djupt andetag och sen sätta igång.

Puss <3




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: