underbart!

åh, känns verkligen som att det var megalängsen jag uppdaterade ngt.
Men men, sommarn är en bra tid för att vara ute och göra massa annat!

Men från måndag - torsdag var Henrik här.
& kunde det blivit bättre?
Nej!
Det kunde det inte.

Jag vet inte ens vart jag ska jag börja?
Han är bäst, underbarast och vackrast!
& jag älskar honom bara mer och mer för varje sekund, varje minut, varje timma, varje dag!
Åh, egentligen gjorde vi inte så mkt.
Lidköping en dag, hemma alla andra dagar.
Kollade på film, myste.
& jag tror aldrig jag gråtit så mkt ngngång över att behöva lämna en människa, aldrig ngnsin så mkt i hela mitt liv!
Det var hemskt!
jag grät och grät och grät!
Kunde knappt sova utan att gråta.

Men vi gav varann ett löfte och det ska hållas.
Har ju faktiskt ngt som fortfarande är hans, som jag ska ha tills vi ses tills nästa gång.
& det kmr finnas runt min hals, vid mitt hjärta.
Nästintill hela tiden (undantag för dusch).

min min min (a)<3 <--- klicka på bilden för att få se den större (<'3 på honom!)




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: