Hemma från Hunnebostrand.

Hallå folket! :>
Nu är jag hemma från kusten & hunnebostrand :)
det regna mestadels av tiden vi var där nere.
men men.
Vi hade bara fint en enda dag (om man räknar hela dagar!)
& jag är brun på ryggen, vilket är jättefult, eftersom det är typ bara där jag är brun XD
Smögenbryggan besökte vi också,
Mysfaktor är det, med alla båtar och sånt :>
Jag typ älskar att gå där :'>
Men, slutpratat om just det.
Semestern var väl helt okej.
Hade kanske vaaart lite bättre att haft med datan, så att man kunde uppdaterat varje dag.
Så bra minne har jag faktiskt inte.
Men vi krabbade krabbor (eller mest syskon och pappa), gick i vattnet och plockade snäckor & badade :'>

På fredag åker vi brudar hem till Flizen, för vet ni vad?
HON HAR KOMMIT HEM FRÅN USA NU! *happy* <3
Så vi ska hem till henne & mysa framför några filmer kanske :'>
& på Måndag kmr Henrik :'>
Kan det bli bättre?
Nej, det tror jag inte.
Puss!





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: