Liseberg

Hejhej! :)
Vid tolv igår kmr mamma in till mig och ba: ''Vill ni åka till Liseberg idag?''
& så blev det :P
Så vid halv två packade vi in oss i bilen & åkte iväg (:
Dagen blev faktiskt riktigt lyckad, det regna bara som sjutton på vägen dit, men sen var det fiiiiiiiiint hela tiden där :)
& gud, jag vet inte hur många gånger jag hade dödsångest över alla höjder och farter och upp&ner och hit&dit.
HAHAHA; alla blev typ jättedöva 8D
&ensötkillelogåtmig!
& herregud vad jag&elle garva när vi åkte dom där bilarna som snurrar runt XD
Jag ba: VI FÅR SEX! :D
och gud vad kul det var! XD
Satt och garva hela tiden & garva när vi gick av! XD
& när vi åkte uppsvinget skaka jag som fan XD
hela jag skaka när vi skulle gå av så jag typ ramla! XD
Kunde knappt stå på benen (a)
Vi hade ju Vinnarskallen mamma med oss, stjärnvinst på geisha *stavning?*, maraboo & en förstavinst på center.
& själv vann man ju första vinst på maraboo istället XD + maaaaaaaaaaassa gosedjur, så nu har jag fler saker att gosa med ;)
(bilder finns på FRUMETALLSKROT @ bilddagboken)
& när vi kom hem vid typ ett så satte sig alla ner vid köksbordet och käka jordgubbar (:
Mums :R

& idag händer väl ingenting ^^
Vet ju att Fikon får besök så kanske ringer och terrar henne lite, bara för att vara sådär lagom elak :)
Inga direkt planer för veckan heller.
men det kommer väl :)
Puss <3




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: