lyckad filmkväll?

filmkvällen blev väl, lyckad?
Hanna kom vid tvåtiden & då st ack vi till Coop och handlade.
När vi väl kom tillbaka satte vi oss nere i källarn och kollade på solstice, vid tio över fyra stack vi till Coop Forum & där fick vi vänta på Klara i typ 10 min?
sen fick vi gå heeeeeem igen & kollade klart på filmen vi börjat titta på :)
Efter det ville Klara se Twilight och Hanna älskar filmen&böckerna så där hade jag inget att säga till om XD
Men när Fikon&Linus kom vid fem så lämnade jag&fikon dom andra nere i källarn, för ingen av oss ville se klart den påbörjade filmen.
Men vad gjorde vi istället då kan man ju börja undra? :)
Jo, vi sprang runt ute i trädgården, hoppade studsmatta & sprang och knacka på fönstret ner till källarn.
Ja, vi var allmänt flumma och hade det skitkul XD
Sen gick vi in och satte oss vid datorn! XD

Hanna åkte hem vid sex och Klara åkte hem när vi kollat klart på Twilight.
Vad jag&fikon&linus gjorde fram till klockan kvart över åtta minns inte jag,
Men vid kvart över åtta stack jag ut och vattna alla blommoooor & sen hade jag vattenkrig med syskon :p
efter det var jag typ helt slut & la mig på golvet inne i systers rum och glodde på bolt med dom i typ 5 min.
Sen kollade jag&linus&fikon på House of wax & paris hilton:)
Den var typ askass XD
Sen blev det soooooooova (<3)

Dagen efter (idag alltså) vaknade jag av att NGN, som var en viss Fikon, satte sig i min säng.
& då kollade jag på klockan och insåg att den var 11,53.
vid två åkte dom hem, & då vaknade pappa och tvingade med mig upp till staden där jag såg massa turister -.-'
HAHAH, sen vattenkriiiig idag igen, mums liksom. (:
idag har det faktiskt inte hänt ngnting, så hoppas på en mer händelserik dag imorgon.





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: