:)

hejsan.
Jag vet att jag inte uppdaterat på ett bra tag, men jag har varken haft ork, lust eller tid.
Men nuså.
Helgen har vart helt okej.
Lugn och skön.

Fått ett presentkort på bio, så nu kan jag iallafall gå och se 3 filmer.
Känns lite skönt faktiskt, att jag vet att jag kan komma iväg och koppla av en stund.
Har just nu 4 prov framför mig och en plåtning till helgen.
Haha, tro det eller ej.
Men ja, ni läste rätt.
Jag ska med Flizen och hennes mamma och plåtas.
Lite smått nervöst och så.
Men det går säkert bra :)

Barnvakt hela fredagen också.
Får kolla upp buss å så.
Så att jag får med mig Linus och Jonna :)
Borde inte behöva betala för dem, men vi får väll se. ^_^

Studiedag imon,
& den ska verkligen uttnyttjas.
Ska sitta och plugga Svenska & Engelska HELA dan!
(Så Flizen om du läser detta, RING INTE!)



boo

vad var de för plåtning?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: