klaga lite till?

Helluuu :)
Sitter hos farsan nu.
Sover här en natt till.
Endast för att jag kanske känner för det ibland.

Imorgon händer väl egentligen inget speciellt vad jag vet.
Redovisning i SO, men annars inget speciellt.

Jag är för j*vla trött på skolmaten också -.-'
Jag vet, jag ska egentligen inte klaga.
MEN FY FAN.. >_<
Maten har bara blivit sämre. -.-'
& jag är nog inte ensam om att tycka detta.

Var även på UM idag, med Flizen.
Det var niiice 8D
För vi slapp engelska lektionen och en bit på den riktigt tråkiga svenska lektionen. mawhaha
& så slutade vi tidigare, det behövdes verkligen.
För svenskan var verkligen dödande!

& usch, jag har ett kapitel kvar i Rabbit Proof Fence,
Iallfall av det som ska vara läst, & jag orkar inte utsätta min hjärna för ytterligare fler krångliga ord.
*suck*





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: