Nöff.

hellu folket :)
Idag.. hm..
Att börja morgonen med matte är inte en höjdare direkt, då jag inte är vaken på morgonen XD
Sen har jag haft damp på slöjden idag.
inte damp damp utan mer milda utbrott som är över inom en minut då det inte riktigt gått som jag vill XD
Men men, haha. Ja, det blev inget direkt gjort iallafall.
Pennkrig (utan lock!) med Oskar, så slutade med fullt med färg på armar, händer & i ansiktet. XD
Kan säga att det var liiiite kul iallfall :P

Måste egentligen plugga spanskaläxa tills imon,
men jag orkar verkligen inte!
Det suger hårt och jag pallar inte.

& imon efter plugget drar jag hem till FLizen en stund :D
& På lördag sticker jag till GBG med Valona :D

Puss på't <3



boo

yeeey kul för oss :) på göteborg alltså ringer dig senare


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: