hemsk dag!!

Hejhej!
Får bli en snabb uppdatering idag :>

Vi skulle ha gympa i skogen idag.
& när vi väl kom fram så regnade det.
Men vår lärare sa att vi skulle orientera ändå.
Så vi stack iväg, SJÄLVA!
& helt plötsligt öppnar sig himlen bara & regnet verkligen ÖSER ner!
& inte nog med det, så börjar det åska RAKT över oss!
Så där står 25 pers, mitt i skogen under massa träd.
Jag hade som tur Fikon med mig, annars hade jag väl kollapsat där ute i skogen.
Morsan ringde och frågade mig hur i helvete Emil (lärare) tänkte när han släppte ut oss.
Mawhaha, och när jag står där och pratar med henne så lyser hela himlen upp och världens blixt kmr!
& den var mindre än 1 km bort!
Läskigt säger jag bara.
Man hör liksom bara hur massa folk skriker!
& dyblöta var vi!
Herregud..
Tur bara att alla överlevde 8D
& detta lär vara en dag jag kmr minnas länge!

För inte nog med åska så skulle jag och Fikon åka hiss med!
& vad tror ni inte händer då?
Jo, Hissen stannar!
Mitt mellan två våningar!
Hahah, så det är liksom bara för mig att ringa Alex och hoppas på att han svarar, eftersom han var med på lektionen.
& nej, jag ringde honom bara för att han var den första som kom upp i telefonboken och jag visste att han hade sin mobil med sig.
Så han svarar och jag ber honom säga till Mathias att hissen fastnat,
Man hör hur halva klassen brister ut i gapflabb och sen får vi massa åskådare! XD
Men efter mkt om och men så kom vi loss!
& jag kan ju säga att jag helst inte åker den hissen ngt mer!

& jag skulle även åka hiss en gång till, fast inte samma hiss.
Jag stod och skakade hela vägen upp.
& sen skulle jag ner med en baby också.
& då skaka jag ännu mer! XD

oj, det blev inte en så kort uppdatering. haha
hoppas ni överlever 8D



felicia

hahahahaha, jag var den enda som inte var åskådare XD jag satt i soffan och sjöng " fattig bonddräng " hahahaha, den här dagen var härlig ändå tycker jag av någon konstig anledning.....något annat jag kom på idag var att jag älskar vår klass, det insåg jag inte förrns nu!!! det är no bara för att vi bara har 39 veckor kvar med hela vår klass som en....:´(

återträff är deffenitivt ett måste! undrar vad det kommer stå på våra skoltröjor;)

matfestivalen måste göras om nästa årsgång!!!!!! oavsett om vi inte går på samma skola!!!!

jag hade verkligen kul!!!!!!!! runt oss var det inga bråkstakar eller liknande, visserligen fyllegubbar på bussen, men de gjorde oss ingenting XD

älskar dig och hela vår klass:)<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3





boo

men hur puckad är gympaläraren igentligen?????


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: