Ullared - mera detaljerat ;)

hej :)
Ska berätta lite mer om vår Ullared-GeKås-Skrea strand-Falkenberg resa :>

Vaknade runt fem och vi kom iväg runt halv sex.
Åka biiil jättelänge och jag hatar det, eftersom jag har en viss tendens att må riktigt illa.
När vi väl kom dit så delade vi upp oss 8D
Först toabesök och sen tyckte mamma att vi skulle kolla byxor så vi fick det avklarat.
Så sagt och gjort.
Fem par byxor blev det tillslut, varav 2 av dom blev mjukisbyxor 8D
Några tröjor och en födelsedagspresent till mig själv. XD
Även om jag ska få den av mamma, men XD
Införskaffade även en ny RÖD plattång :)

På kvällen drog vi in till Skrea strand & Falkenberg.
Såg solnedgången.
Det var mysigt :)

Vi gick runt i Falkenberg som tre vilsna får i typ en timme.
Vilket var liiite småkul.
Efter cirka 2-3 timmar där så åkte vi hem igen.
Jag gick och la mig med en gång!
För jag kan säga att jag verkligen var trött!
Sov som en gris hela natten! :>


På morgonen vaknade jag klockan 8,00 och behövde verkligen gå på toa,
men eftersom det var sviiiiinkallt ute så tyckte jag det var bättre att ligga kvar under täcket! :>
Så där låg jag en timme eller två, skit kissenödig, XD
När väl mamma vaknade till liv fick hon följa med mig till service huset XD
Snäll jag är va? :D

Sen var vi tvungna att springa in på GE-KÅS en gång till!
Mamma hade glömt köpa några saker & därmed köpte vi även vantar.
Morgan fick sitta kvar i bilen, hihi. XD
Fast han klagade inte när vi väl kom ut, för han hade suttit och läst.
påstod han iallafall.
Han vågade väl inte klaga (a)

När vi väl kom hem så ringde jag Fikon & drog in till stan för att träffa henne.
Inget märkvärdigt med det.
TV-tittande, prat & sen skulle vi dra upp till MUNKEN XD
Där inträffade ngt väldigt lustigt.
Hon skulle köpa present till sin pappa och sen skulle hon köpa papper i en sån där apparat? XD
men det gick inte som planerat.
Pappret kom inte ut, utan virade runt sig i XD
Vilket såg väldigt kul ut.
Aja, vi fick det fixat och en stund senare åkte jag hem.

Puss <3

(ah, juste. idag hände inget speciellt)



boo

jävla unge! dumma du för den dumma mj spöket, jag hade precis läst nåt ledsamt så jag typ grät o så koll ajga på de o skrek som en jävla idiot!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: