Plugg + spyhäst? XD

Godkväll.
Min morgon var kanske inte den allra bästa, som ni kanske läste förut.
& inte blev den jättemkt bättre när jag väl kom till skolan.
Men efter ett tag, när man väl kunnat slappna av tsm med brudarna, så släppte det mesta..

Orienteringen gick bra. XD
Springa i träsk men annars gick det ju bra 8D

Efter plugget följde Flizen med hem & vi pluggade en hel del ;)
Nu är ni förvånade va? XD
Sen klottrade vi även ner våra loggböcker och åt pannkakor :>
Vi kollade även på Jackass The Movie! :>
Jag var faktiskt nära på att kräkas rakt ut en gång. XD
Satt med handen för munnen och bara kände hur illamåendet kom och jag faktiskt fick kräkskit. XD
& Flizen ba: ''SPY INTE''!
HAhaha, jag är sååå duktig! XD
& jag har även en uppföljade jag ska checka soon! :>

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: