äntligen helg!

Nu är skola slut och dags för helg, riktigt trevligt säger jag :D
Morgan å Robin kommer in till stan om 25 min och då ska vi käka o fira Robin litegrann som fyllt fjortis. Min planerade present till honom är riktigt bra, kan inte säga ngt här än ifall han eller någon han känner skulle klicka in här och se det, då är ju allt förstört. Men han lär inte glömma det i första hand om det blir som jag tänkt, vackert ;)

Ska vara barnvakt åt mina småsyskon senare i eftermiddag/kväll. Får hoppas på att de inte är på bråkhumör för då är de extremt jobbiga. Aja, den som lever får se.



Boosse

men du skriver ju att ni skulle träffas om 25 minuter fick han inte presenten då?

boosse

"Morgan å Robin kommer in till stan om 25 min och då ska vi käka o fira Robin litegrann som fyllt fjortis." då träffades ni väl


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: