fick helt plötsligt barn..

Pappa fick ett samtal där någon från hans jobb ringde och frågade om inte han kunde hoppa in och jobba extra.
Med godkännande av mig (ändå jag som får ta hand om barnen) så stack han iväg.

Linus ska bara spela klart sin match (ishockey) på Wii / Playstation, sen ska han duscha och hoppa i säng.
Jonna ligger i sängen och lyssnar på en saga.
Så det är rääätt så lugnt här.

Imorgon är jag också ensam nästintill hela dagen.
Linus & Jonna är hos William och leker & pappa fixar o donar i en lägenhet.
Så blir en lugn dag imorgon, skulle jag tro ^^




Boosse

Vilken missledande rubrik :)

nej, det är lugnt, vill ju inte bli firad, det har jag sagt så et var bra att du lyssnade haha

Boosse

rövar och rövar, planerade att hon skulle hälsa på och sedan ringder hon och frågar om vi ska dra till lidköping, typ rövar för jag är aptrött haha



Neeej! Kimmie det ska du absolut inte du kan träffa mig någon anna dag o grattar mig, inte alltid jag träffar dig just den 14 november o grattar dig heller, eller hur ;)

Mamsen

Fint kort =)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: