första april

Har ni blivit lurade idag?
För det har jag blivit, ett antal gånger..

Mamma har lurat mig med att de sprungit lösa kor ute, vilket skulle vart ganska trovärdigt då grannens kor ofta är ute på rymmen.
Men de allra elakaste, som jag nästintill hade kunnat gråta för, var Valonas skämt.
Kimmie! Vampire Diaries ikväll! Men njut, sexan ska sluta visa serien. Bara denna och nästa vecka. Trodde den va populär!
Men hallå?
Det är min favoritserie, har inte visats något direkt skitbra på TV det senaste året & serien är ju skitbra!
Fyfan, höll på att börja stortjuta där ett tag - inte så värst snällt av henne!


bild lånad härifrån

Nä, nu ska jag spela lite sims innan det är dags att krypa till kojs.



Boosse

Fölåt fölåt fölåt!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: