Godmorgon mina...

0-6b696b8a47e1829a3661a8d8de658cdf.png

Godmorgon mina damer och herrar! Jag har precis duschat så ska snabbt skriva ett inlägg innan håret torkar (katastrofalt!). Jag och mamma ska om ungefär en halvtimme timme åka iväg in till stan och handla all påskmat som ska ätas om 2 dagar. Kan ni tänka er att de liksom är påsk om två dagar o det är inte ens vår ute? Usch säger jag.

Jag har haft väldigt konstiga drömmar nu de senaste två nätterna. Igår drömde jag om ormbett, ambulanser, elaka styvmammor o döden. Inatt drömde jag om stängda sjukhus som opererade, skolan fast endast NO lektionerna existerade, jag va gravid, m.m. Väldigt konstiga drömmar me andra ord.

Nä, nu ska jag sätta fart, vi hörs senare!




Linnéa

DET ÄR VÅR UTE!!!!!!!!!!!! :D






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: