inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut

Jag drömde att jag blev kidnappad och införd i en skog.
Där bodde jag ett tag och allt var frid och fröjd, tills jag pratade med mamma och skulle möta henne i Turkiet.
Sagt och gjort, jag begav mig iväg och kom ut på en strand där en gammal man kom springade emot mig och skrek: "HON HAR KOMMIT TILLBAKA!".
Han följde mig hela vägen till ett hus gjort av trästolpar.
Familjen som bodde där tog emot mig men sa att jag snart skulle få bygga mitt eget hus.
När jag frågade vart man hittade trä så sa dem att de inte visste, för huset hade stått där hela tiden.
Jaha, tänkte jag och begav mig ner för trappan.
Under huset fanns det en snabbmatskiosk och där frågade om närmasta väg till Beijers byggvaruhus i Turkiet?!
Jag fick en vägbeskrivning på turkiska och jag förstod inte ord, men jag låstades att jag förstod och begav mig iväg.
Jag gick och gick och tillslut kom jag in på en stooor marknad.
Där inne mötte jag mamma & Morgan och vi kikade runt.
Jag hittade en väska som var jättepraktisk som handbagage i flygplanet.
Mamma hittade även ett par bikinitrosor till mig som hon skulle köpa, dock var det bebisstorlek & såg ut att vara xxxs eller något.

Mamma berättade att hon och Morgan skulle gifta sig och åka på smekmånad till Turkiet och att jag skulle få vara med på både bröllopet och smekmånaden. Men jag fick inte säga något till varken Ellinor eller Robin för de skulle inte få åka med. Men Mamma & Morgan är ju redan gifta, men de ville gifta om sig, även i Turkiet.
Soft tyckte jag och sen vaknade jag.

Det roliga var väl ändå att vi var i Turkiet hela tiden, men ändå skulle mamma & Morgan dit på smekmånad.






Boosse

du och dina drömmar! haha

Mamsen

Hahahah...Vilken dröm =)

Jag ska kolla efter Beijers nästa ggn i Turkiet =O

Vilken tur att du hittade oss och fick vara kvar =)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: