nehe

Nehe, får göra om spanskan nu.
Har skrivit en ny text på Svenska som jag ska översätta till spanska.
Lagom kul, men det blir nog mer korrekt och ett bättre betyg.
Anledningen till att jag inte hade kvar min gamla text var för att den innehöll grammatik som vi inte gått igenom än & läraren trodde inte att jag hade skrivit allt själv.
Jamen hallå?
Är jag dålig menar du?
Jag är ju proffs på spanska!!
Hola, me llamo Kimmey - eller vadå?
Måste man kunna mer eller? ;)
Dos cervezas, por favor!
Nehe, dög inte det heller?
Men jag är ju prooooooooooooffs!


haha, nej inte direkt.
Ska nog snart börja översätta.

Skoldagen har flytit på, finns ingenting direkt och kommentera angående den.
Förutom en sak!
När det SNÖADE som värst idag så hade vi idrott, som Jag & Linnéa & Affe inte var med på.
Nämen då hade Emil (läraren) tänkt i en kvart på vad vi skulle göra och han kom fram till att vi skulle gå till posten i snöovädret.
Lagom kul sådär va?


Oj, vad ni måste gilla mina gamla bilder, men jag ska bättra mig.
Ta fler bilder.



Anonym

De låter som din lärare inte direkt tror att du kan så mkt, vilket låter ganska cp :S för dom måste ju fan tro på en liksom xD hahahaha



SNÖ I VÅR SUGER STOR SOL O_O

cut på vädret <////////3



vem bryr sig om de är gammal bild så länge man är söt :P





Boosse

Joho, det är just det jag vet :) ha!



Gå till posten? det känns ju värt, det är ju inte långt alls! Bara jobbigt o snön!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: