nehe..

Får vänta med pluggandet ett tag till,
mamma kom hem & sa att hon köpt våfflor - eftersom vi inte åt några på våffeldagen så skulle vi äta det nu istället.
Vilket jag tyckte lät som en mkt bättre idé än att plugga, gör nästintill vad som helst för att slippa plugga - dock inte så bra för betygen.
Men det där löser sig alltid i slutändan.
Jag har ju faktiskt pluggat från det att jag vaknade till det att jag satte mig här.
Läst, läst, läst för att bli klar med ondskan - får se till att läsa lite ikväll innan jag ska gå och lägga mig.
Har väl sisådär 50 sidor kvar att läsa skulle jag tro.
Brukar gå rätt snabbt, men nu i slutet så gissar jag mig till vad som ska hända - inte bra alls eftersom jag kommer av mig hela tiden.

Men nä, nu ska jag äta våfflor, vi hörs senare!





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: