packning och städning

Nu ska jag stänga va datorn, sätta på Asta Kask på hög volym & städa + packa för imorgon.
Imorgon hinner jag bara slänga ner tandkräm, smink, plattång & duschsaker.
Ska med andra ord hinna med rätt mkt mer, måste få med mig NOböcker & sånt.

Nu ska jag sätta fart här så att jag får saker å ting gjort ;)



Boosse

Jag vill cokså till Ullared wuuuäää! haha Ha det så skoj!

Boosse

men hur då? är det via msn eller liknande och någon heter dator?

Boosse

En sida, vadå typ inställning på datorn?

Boosse

Jaha, strunt i det då :)

VERONICA ♥VERONICA ♥

sv: fin header! jo hoppas vulkanen lägger sig och vilar snart!

VERONICA ♥VERONICA ♥

sv: ja man får pengarna tillbaka eller gratis ombokning, hjälp med ev boende osv ...så det är bra

hannah

Hej! Jag har frågestund på min blogg. Och det skulle vara jätte kul om du ställde någon eller några frågor, alla som frågar något blir även länkade hur bra är inte det? :) kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: