Skoldagen

Skoldagen bestod av matte, NO-prov, Engelska, So & estet treornas slutproduktion Wannabe Me.
Wannabe Me var faktist väldigt bra, dock var det lite jobbigt att sitta så länge och sen behöva gå ut i 15 minuter för paus då man bara stod där och glodde.
Men som sagt, annars var den väldigt bra.

Skollunchen idag var inte heller speciellt trevlig.
Skulle vart en grönsaksgratäng men såg mer ut som en spya.
Några ensaka makaroner, sönderkoka mosade grönsaker och strimlor av ngt konstigt brunaktigt.
inte alls fräscht!
Felicia som är allätare fick smaka och tillochmed hon smakade på det & tyckte att det var vidrigt.
Då är det vidrigt, verkligen.


Efter plugget stack jag till Valona & va med henne de sista 20 minutrarna på hennes jobb.
När hon slutat drog vi upp mot stan & handlade lite lagom sådär.
Sen drog hon vidare hem mot sig och jag hem till mig.

Måste bara berätta en sak också.
När jag var på Valonas jobb så kom de fram en unge och stirrade på mig.
Plötsligt utbrister den här ungen följande mening:
- VAD VILL DU?
& jag hade inte ens tittat på henne/honom.
Lagom kul.. xD

& Gud, vilket intressant inlägg - ellerhur?


gammal bild, men fortfarande nöjd med den.



Boosse

Det var kul o se dig, inte lika roligt med ohyfsade barn.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: