Spanska & Vampire Diaries

Sitter nu och skriver på spanskan, har snart lyckats översätta en hel sida med massor av fel - säkert.
Idag har vi även haft Nationellt prov i matte - tema Kina.
ehe, gick nog rakt åt pipsvängen skulle jag tro.
Matte är ju inte direkt min starka sida.
Hemkunskapsperioden avslutades med en äcklig pizza som smakade jord och gammal lök & med ett VG i slutbetyg.
Med andra ord har jag inte höjt mig i hemkunskap, typiskt.
I Slöjden kom jag inte heller långt, hann sicksacka runt sista tygbiten (kan erkänna att symaskinen bara bråkade), sy ihop fram och baksida & även sy på armarna (dock är det inga armar än, utan bara hängade trasor).


Tjaaaa.. Min hand ser rätt tjock ut och jag ser ut som en fet ko, men annars är det väl bra.

Om en halvtimme börjar VAMPIRE DIARES, yay!
Får hoppas på ett spännande avsnitt som inte bara slutar mitt uppe i en handling, för då blir man så himla.. Ja nu kommer jag inte på ordet.. arg? för man vill ju se mer? & det kan ju inte bara sluta mitt i liksom :o



Vampire Diares vare ja, om 20 minuter!




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: