Torsdag, 29 April 2010

Hellu :)
Skoldagen har flytit på rätt snabbt också.
Fick höra av Malin att Maja hade frågat mikael vad som hände om man stoppade in ett finger i ett vägguttag.
Mikael hade då svarat "Vi kan ju testa" varpå han stoppade in fingret i ett vägguttag och började skaka och låta konstigt.
Hela klassen hade tydligt blivit jätterädda, men han hade bara skojat.
Mikael, den lilla lustekurren :)

På bilden ska vi göra ett karaktärsporträtt.
Eftersom mamma tycker att min personlighet liknar en katt så ska jag göra en katt med lite annat smått och gått till.
Katten ska dock vara gjort i lera.


huvud


ben/tassar


påbörjade kroppen

Saknar svans och lite sånt.
Öron, Ögon & Nos har katten fått också.

Åh, är nu snart klar med min klänning också.
Är några smååå fel på den, men inget som syns om man inte vet om det, tror jag inte iallafall.
Blir nog klar med den nästa torsdag - om inte fotogeringsprojektet tar upp all tid.
Har nämligen lovat Karin att fotografera allas kläder och liknande saker som profilgruppen gjort - för att ställa ut det samtidigt som dans/musik/sång profilerna har sin Michael Jackson show.

När jag kom hem idag så hade jag även fått ett brev från Skara Turistbyrå(?) där det stod att jag fått feriepraktik på äldreomsorgen/äldrevården i sommar.
Enda nackdelen är väl att det är i slutet av sommaren.
Men då har jag ju massa pengar när alla andra handlat upp sina ;)
Känns ju iallafall skönt att ha något jobb i sommar.
Har ju kollat runt lite efter andra jobb också, men inte hittat något intressant.

Imorgon har jag resten av mina 3 prov också.
Men det går nog bra - hoppas jag :)


oj oj, en nyy bild! :o



Mamsen

Är jättenyfiken på att se hur din klänningen ser ut.

Nu blev jag nyfiken på katten oxå =)



Roligt att du fått ett fotouppdrag, eller hur?!






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: