2 augusti - IKEA / Gävle

Godkväll! :)
Vi kom fram hit vid fyra-tiden och då var det fint väder.
Vädret har hållit i sig och det har varit jätteskönt här utan regn!

Blev ju endel handlat i Uppsala på IKEA:



Dessa två orsakade mig stor betänketid och beslutsvårigheter. Kunde inte välja hur många jag skulle ha och sen kunde jag inte välja vilka färger jag skulle ha. Så blev 2 vita & 2 gröna.


N**isär. xD


Inutí.


Slog sönder min parfymplaska idag, hade knappt använt den och har inte sett den i någon mer butik. Riktigt gott luktar den så brukade bara ha på mig den vid speciella tillfällen. Så hade använt den typ 5-6 gånger kanske. Stor var flaskan också. Surt!

Nu har vi precis ätit grillmat så fick avbryta bloggandet mitt i.
Goda grillspett med lök, paprika, champinjoner och sesam nuggets och klyftpotatis.
La på en majskolv på grillen också, fast den är fortfarande inte klar. I värsta fall får jag spara den tills nästa gång och fortsätta grilla den då xD

Nu ska vi bara njuta av kvällen.
Vad har ni för er ikväll?




mathilda

jag ska väll antagligen hitta på samma saker som dig ikväll!? :D

aww

de e bra, sj

Daniel

Härligt!



Å mycket skoj prylar du shoppat!!!!

Emma

Okej ;D

Jajjemen det är bara bra :) Hur är det själv? :P

Mamsen

Du har ju hittat en massa bra och fina saker =)

Synd på parfymen =(



Saknar dig<3

milia ♥

gullig blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: