Farsan & Solomon Kane

Farsan: En helt okej film som har sina roliga stunder. Dock är den sorglig ibland också, beroende lite på hur känslig man är.



Utanför Jörgens Cykel sitter tre vänner. Jörgen är rädd för att bli lämnad, Juan oroar sig över hur labradoren mår, men Farsan, han är förträfflig. Han är snygg, lagar den godaste maten och vet vad en kvinna behöver. Snart ska han bli farfar också, till en perfekt liten pojke. Det är helt säkert. Men när han ger sig ut på jakt efter en härlig farmor är de tinte mycket som går enligt planerna. Om kärlek, vänskap och konsten att vara man.

Filmen får 2 av 5.
Han som spelar Farsan (Jan Fares) är grym!


Solomon Kane: Egentligen en b-film, men ändå helt okej. Handlar om en kille som har förlorat sin själ till Satan men som försöker vara en fredens man och inte hamna hos honom.



Solomon Kane är en ytterst effektiv mördarmaskin i 1500-talets England. Efter ett brutalt nederlag på ett plundringståg i Nordafrika bestämmer han sig för att lägga våldet på hyllan. Men ondskan har vaknat till liv och Solomon Kane har nu bara en chans att överleva: genom att ta upp striden ännu en gång!

Filmen får 3 av 5.
En väldigt intressant film eftersom endel av sakerna som är med är ju sånt som hände under 1500-talet.
Jag rekommenderar filmen eftersom jag tyckte att den var bra för att vara en b-film!




jessica

hihi jaha okej, hoppas du kommer på nåt då! :D

jessica

haha ja eller hur ;)

L I K E S O F I E

Sv; Yes! :D

E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

Linnea

sv: Det var ju bra det i alla fall! Vad har du hittat på idag?

BeBrave

jo de e bra :) sj?

Tanja

sv: jaa verkligen! :) har varit på göteborgskalaset :D själv då?

axelina

hejsan! fin blogg, titta gärna in och skriv vad du tycker om serien "toppbloggarna" :)

Modekatt

Farsan har jag ialla fall tänkt kolla på låter som en bra film däremot den andra verkar inte vara min typ av film :)Natti

m ♥

haha, men jag kan inte så mycket ;p tar lång tid för mig att spela osv ;) för att jag inte vet hur man gör (a) :$



något intressant i min bloppis ? :D

Josephine

sv: nja lite privata saker :/ jaha okej :D vadå för samtal ? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: