Godkväll

Idag har vi haft 2 sällskapsdjurskurser, engelska och två lektioner estetisk verksamhet (musik).
Vi hade även samling i gympasalen för att några treor hade haft väldigt kul igår kväll.
De hade lagt grisbajs i duschslangarna och duschhandtagen så vi som bor i Storgården kommer inte kunna duscha på ett tag. Men de har tydligen beställt nya handtag men när de kommer vet dem inte än.
Så jag har ingen aning om vart vi kan duscha eller om vi ens kan duscha någonstans, fräscht va?
En del vet inte vart gränserna går...

Ikväll har vi väl inga planer alls, dricka thé och räkna matte.
hahah, nä men jag ska räknar några tal för att jag är så seg på att räkna.
När jag väl förstår någonting så är det verkligen skitkul.
ha ha ha,

Glöm inte ställa en fråga i min frågestund, svarar på frågorna på lördagen.



Ninas modeblogg, utan mode

Men fräscht! Varför har folk inga vanliga intressen?

Boosse

Men fy. Lagom är bäst, de behöver ju inte överdriva!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: