Godmorgon!

Jag ska alldeles strax lämna datorn, har ingen större lust att sitta här längre.
Har spelat lite Sims3 och bara chillat.

Måste ringa till köket på skolan, börjar ju faktiskt på måndag, eftersom jag har en specialkost.
Äter ju inte djur (nej, äter inte fisk heller) och då måste man meddela köket det.
Fast jag är så feg så jag vet inte om jag vågar ringa, haha.

Får se om det blir något filmtittande idag, jag som egentligen hatar att titta på film.
Men, ska försöka skriva filmrecensionerna nu.



Sofia

äru djurvän?:)

Boosse

Gah! På måndag redan! Hjälp! Tiden går så fort, och lilla kimmie ska sticka iväg. buuhu

Fisk är också djur, vet att många inte fattar de...



de där på ism fattar hag inte. håller fortfarande på med huset moahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: