Godmorgon! Igår hade vi en lärakänna da...

Godmorgon! Igår hade vi en lärakänna dag här. Skogsaktiviteter var en av de saker vi gjorde, vädret var inte det vackraste men med gummistövlar på så traskade vi runt i skogen. Min nya rumskamrat, Lina, är awesome! Den nya klassen likaså, alla är typ redan vänner - åtminstone vi sociala. Andra klasser verkar vara mer blyga för varandra o håller sig bara till folk de känner eller sin rumskamrat.

Idag ska vi få skåp och olika overaller. Sen var det väl lite annat på schemat också, men jag minns inte vad det var xD Frukost serveras om drygt en halvtimme så idag blev det ändå en sovmorgon till sju. Imorgon börjar vi tjugo i åtta och det kommer vi göra varje dag framöver, men vad gör det? Bara 20 min tidigare än vanligt. Nä, nu ska jag försöka komma ur sängen och sätta på mig lite kläder :) (kommer nog inte kunna svara på några kommentarer nu på veckodagarna ännu, vi får inte några datorer förens om en månad typ. Men ska se om det går att få tag på någon dator här på skolan som man kan låna, de ska ju tydligen ha endel. Annars blir det inget förens till helgen, men det hindrar ju inte er till att kommentera ändå va? ;))




Josephine

sv: jaha okej :P specialkost ? varför ? :P

HANNA MALMSTEN

Sv: jaha okej, men det löser sig ska du se! vad ska du plugga? :)

Modekatt

Vad kul att du redan trivs där!Vad ska du plugga för något?

i

Jaha , kul? :D

Mamsen

Hoppas att du har haft en lika bra dag idag. Nassarna var jättesöta =) Massor av kramar

Boosse

Vad kul det låter! JAg som sade Johanna. Det är ju typ Lina. jag är också awesome :)

Skönt att klassen känns så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: