Jonnis ponnis är härmapa!


Jonnis ponnis härmar mig.
Hon hade hållt på ett bra tag innan det slog mig att jag kunde filma. xD




nattieochvikkie (enäggstvillingar)

Vad härligt att höra! :)

jessica

ofta inte? :o det trodde jag..

jessica

åh, du är ju riktigt smart ju (a) men jag får nog ta och göra så som du säger, och det går nog bättre när det väl gäller skulle jag tro! :)

Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

Josephine

sv: hehe okej :P jag driver mitt eget hunddagis :) gillar du hundar ? hehe okej :D imorgon vet jag inte vad jag ska göra faktiskt :D dudå? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: