Mitt ute i vildmarken är vi! Pappa råkad...

Mitt ute i vildmarken är vi! Pappa råkade köra fel, så vi har ingen aning om vart vi är XD. Vi har vårt egna lilla safari här, med kossor och kråkor. Nu beräknas vi vara framme vid halv sex men vi får nog räkna med sex. Hahaha, vem vet hur detta slutar. Hela familjen sitter och skrattar och nu finns ingen väg på gpsen xD Shit asså xD




Linnea

sv: Så bra då:) I helgen ska jag njuta av vädret om det blir fint, och på söndag har jag grillfest:)

Ma

Detta liknar en gång då jag körde fel och hamnade vid Wiks slott. Vilket inte skulle bli enda besöket där för mig. Jag har varit där sen jag körde fel. Hoppas Ni hittar rätt och inte blir allt för villrådiga. Att Gps inte visar väg beror enadera på att vägen som ni kör på är enskild eller för liten för att finnas med, kan eventuellt vara alldeles ny också. Ha en fin kväll och hoppas Ni hittar rätt...

Mamsen

Hoppas att ni kom fram tillslut =)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: