Nästan godmorgon iallafall :>

Vaknade vid halv tio idag men kom inte upp förens  vid elva.
Låg kvar i sängen med två småsyskon och gosade :>
Bra start på dagen när de inte bråkar med en utan vill mysa :D

Nu sitter jag här, skulle skriva detta inlägg och sen fixa mig - fast jag fastnade här.
Så nu ska jag skriva klart det här och sen fixa mig.
Vi ska in till Gävle en sväng sen, dock till ett sjukhus och en lekplats om jag fattade det rätt.

Aja, ska försöka svara på kommentarer idag.
Började lite smått igår faktiskt.. :)

Aja, fixa iordning mig var'e jaa!




p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: jo, det är bra, är svin trött bara, själv då? :D

Daniel

Gosigt! :) lycka till med bestyren nu!!!

Tanja

sv: Okej! :) hört att det är den bästa av twilight-filmerna? :)

hääärligt! jo det är bara bra med mig :D

Eriiza

Beklagar mitt sega svar på din kommentar ! ;D



Tack, blev rätt stolt över vägg-designen ! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: