Veckan i bilder

En tjej undrade hur rummet såg ut, så tänkte att jag kunde börja med att ladda upp bilder på det.
Dock är bordet stökigt, fast det städade vi iordning på efteråt. & då orkade inte jag ta om kortet. Just nu känns det inte alls hemtrevligt, så ska ta med mig lite småsaker hemifrån för att pynta upp min sida av rummet med.












Hasselnöt


Dricka thé och...


räkna matte..


Matte var de ja??




Man blir wierd efter ett tag..






Eriiza

Jo, det är gött.

Men jag har ingen energi till ryck.. =/

i

Verkar som du har det bra !

E M M A

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

hur mår du idag då? :)

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

tänkte bara kika in och önska dej en trevlig kväll (:

Modekatt

Verkar ganska mysigt faktiskt!

Härliga bilder!

Tanja

lyssnar på musik :) ska starx sova tror jag, själv?

jessica

min morbror har flyttat dig så jag åkte dit och grattade han & hans tjej som nydligen fyllt år & förlovat sig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: