00:19

Blir så trött på både datorn och Sims ibland! Har suttit ändå sen vi kom hem och försökt spela sims! Visst funkar Sims, men det går inte att flytta skärmen med datamusen utan man måste flytta med piltangenterna. Fattar inte riktigt vad som hänt då det inte varit så förut. Så det slutade med att jag avinstallerade ALLA 3 Sims3-spelen. Sitter nu och installerar om dem, vilket har tagit hela kvällen. Är liksom inte klar med 2 spel än. Men jag tänker faktiskt inte istallera det sista då det var det som gjorde att alla spelen slutade funka. Ska vänta lite och testa på att spela Destination Världen. Har inte spelat det ännu och är fett pepp på att spela. Väntar just nu bara på att den uppdatering ska installeras. Sen ska jag sätta mig en liiiiten stund framför det innan sängen ropar för högt på mig!


bilden bjuder jag på.. Från den natten då vi mötte upp mamma på landvetter!

Inför morgondagen har jag inga planer alls! Hoppas på en lååååång sovmorgon och en planfri slappardag!
Skulle vara riiiiktigt skönt! Blir nog bara till att skriva ett CV/personligt brev imorgon och söka lite jobb, men det ska väl inte vara så ansträngande hoppas jag..




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: