1000 miles

2010 börjar ju närma sig sitt slut och 2011 börjar göra sig redo för att ta med oss på ett fullspäckat år.

Idag ser ut att bli ännu en slappdag - men vad gör det? Jag har ju trots allt lov :>
Får se om jag spelar Sims senare, men känner ingen lust för det.
& inte får jag in bilderna från kameran heller - får se om jag kan låna mammas minneskortshållare sen.

Eftersom inget händer så har jag inget vettigt att blogga om heller -
Så nu ska jag gå och ta hand om tvätten.
hejdå.



Anna

SV: Det får du verkligen göra.:) Planer för idag då?

Anna

SV: Jag med :)

samma här , blir mest att ta det lugnt :)



:/

Anna

SV: Ja verkligen :) vad har du annars för planer inför veckan dÅ?

Anna

SV: Nice, hur många mp har den? Såg att du beställt från tradera :) Jag ska fixa klart mitt rum och göra ny bloggdesign :)

Anna

SV: Nice, har du ngn bild på den :)?

Anna

SV: nice får söka då :)

Anna

SV: Den var ju riktigt fin! :)

Anna

SV: Det tror jag nog, vad kostar en sådan kamera :)?

Anna

SV: Lagom pris för en kamera ju !:)

Michaela

Okej :) har du en sån?

Nej, det är DU som är söt! :D

Anna

SV: Ja men precis :)

m ♥

Okej, men du har inte haft några krångel än? :)

JO! :D

Anna

SV: Fira med familj och vänner sj dÅ?

Anna

SV: Trevligt :)

m ♥

Hahahaha, så taskig! jag trodde att någon hade mixrat med den ju :(


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: