Ändrade planer

Åker härifrån vid 16.11 istället. Kommer dock hem ca 2 timmar senare, men så får det bli. Känner att det är bättre att slippa betala för resan istället för att betala 40 spänn in till Göteborg. Och nu åker inte Anna med mig heller så då spelar det ingen större roll. Har jag tur kommer jag med ett tidigare tåg och då är jag hemma ca 1 timme senare. Ska kolla upp allt sånt nu. :)

Vad ska ni göra för kul idag?



m ♥

Vart är det du bor? :o

yeah

jag svarar på kommentarer och äter macka :)

Anna

SV: nice ,



Jo , jag känner mig så otroligt värdelös just nu. Jag är sjuk verkligen jämt och får inte gå i skolan samtidigt som jag känner att jag kommer efter men trots allt får jag MVG på det mesta av det jag gör hemma. men känns endå fel att inte vara där.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: