Morr'n



Skulle gått upp vid halva åtta imorse - hade jag bestämt mig för..  Men icke sa nicke. Glömde kolla så att den var på rätt dag så vaknade när mamma kom in med ett par muggar eftersom hon tände i taket. Så nu blev alla planer förskjutna ett par timmar. Får se om jag hinner åka in till stan med mamma och morgan sen. Ska handla det sista till julklapparna och sånt. Annars får jag ta cykeln in till stan sen (eller inte då det är snö upp till hövet ute!).

Aja, ska väl hoppa in och duscha nu så att jag kanskeeee hinner med... höhö ;)



Anna

SV: umgås med nära och köära sj dÅ?

Anna

SV: Man får ta dagarna som dom kommer :)

Anna

SV: :) gör du dÅ?

Anna

SV: låter nice, julshopping eller? Jag fixar mitt rum :)

Melinda Nyrén

Hej! (:

allt bra med dej inför julen?

Anna

SV: Vad bra, jag har as mkt kvar (A)

Melinda Nyrén

det är toppen med mig! (:

Anna

SV: Ja fast ska te ullared imorgon så ska nog gå bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: